-->
dani_alphaboys escribió:tot just l' anava a penjar jo ara!

dani_alphaboys escribió:Tinc bastant de cacao mental amb Dandy Livingstone als anys 1969-1970, em perdo amb The Music Doctors, Rudies, George Lee, Bob Friday... i al no agradar-me gaire el seu só desconec la moguda, pero la cara B està atribuida a George Lee, qui dedueixo pot ser el teclat dels Music Doctors (estic a la feina ara i no tinc temps per consultar, pero pot ser Ansel Collins, que va grabar un tema per Dandy al segell J-Dan¿¿?? Help please!!) i si no recordo malament és la base del Burial of Longshot amb una melodia d' un tema molt conegut a sobre... pot ser? No tinc audio al curro, i veure un 7" girant a youtube no ajuda gaire...

dani_alphaboys escribió:Gran aportación.

dani_alphaboys escribió:Cojonudo, tienes razón, el tecaldo de los Music Doctors era Sonny Binns (era tan fácil como pensar en SB & the Rudies), pero creo Ansel Collins grabó alguna cosilla con ellos. No recuerdo bien el tema de Geroge Lee, pero me sonaba un teclado hablando de memorieta... pero veo que no. Ahora tampoco puedo escuchar los youtubes, el tema Johny Dollar es versión de la vocal de Dave Barker?
Merci!

THe SuPeRaPe escribió:
Volver a El rincón de los amigos del saber
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 0 invitados